سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پایگاه دوم انرژی هسته‏ای

«یکی از مهمترین وظایف نیروی انتظامی ایجاد امنیت اخلاقی در جامعه است. امنیت اخلاقی در جامعه به معنای آن است که مردم دغدغه‌ای در خصوص احتمال انحراف اخلاقی فرزندان خود نداشته باشند.»مقام معظم رهبری

در جامعه ایرانی امنیت اخلاقی و اعتقادی از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است و در این فضا همیشه قانون شکنانی وجود دارند که به رغم اطلاع از قوانین و عواقب قانون شکنی، به دلایل متفاوت میل به رودرویی با قوانین دارند. بر همین اساس در تمام حکومت‌های جهان یک نیروی مقتدر مسلح به نام پلیس تشکیل می‌دهند که وظیفه مقابله با قانون‌شکنان را در چارچوب قانون دارد. 
کار فرهنگی به تنهایی مانع از قانونمند شدن همه افراد جامعه نمی‌شود، پس وجود دستگاه انتظامی و قضایی برای مجازات قانون شکنان یک بحث بدیهی و عقلی است.

سخنان رهبر انقلاب در تاریخ 5/2/90 در جمع فرماندهان و زحمتکشان امنیت جامعه نشان داد که ایشان به خوبی از نگرانی خانواده‌ها در خصوص انحراف اخلاقی فرزندانشان آگاهند و شاخص ایجاد امنیت اخلاقی در جامعه را آسوده شدن خیال خانواده‌های متدین در این خصوص دانسته‌اند! آن هم در حدی که حتی احتمال انحراف اخلاقی فرزندان نیز به ذهن والدین خطور نکند! آیا امروز خانواده‌ها، جامعه را مکانی سالم برای تربیت فرزندان خود می‌دانند؟ آیا خیال فرمانده و دلسوزان ناجا نسبت به آینده فرزندانشان راحت است؟ آیا بستر امنیتی خوبی وجود دارد که انحرافات و ناامنی‌های اخلاقی موجود در جامعه پسران و دختران معصوم ما و شما را قربانی خود نکند؟

 

مقام معظم رهبری یکی از ضروریات برقراری امنیت اخلاقی در جامعه را ایجاد مصونیت در درون نیروی انتظامی دانسته‌اند!

وشاید این فرمایش بدین جهت باشد که اگر  نیروی انتظامی بخواهد امنیت اخلاقی پایداری را در جامعه ایجاد کند باید خود از درون مصون از آسیب­های اخلاقی و اعتقادی باشد. آیا فرماندهان ناجا آماده اند برای اجرای منویات حضرت آقادر خصوص امنیت اخلاقی، همان‌گونه که تمام توان خود را برای کاهش تصادفات بسیج می‌کنند، برای ایجاد امنیت اخلاقی در جامعه دست به بسیج امکانات و نیروهای خود بزنند؟

 

به حول و قوه الهی و با توجه به ولایت مداری و تدینی که از فرماندهان ارشد نیروی انتظامی سراغ داریم انتظار می رود علی رغم عدم همکاری تمام و کمال قوه قضائیه و یا بعضا کارشکنی‌های دولت در مسیر مبارزه با ناامنی اخلاقی در جامعه، جهت تحقق امنیت اخلاقی پایدار  که انشاالله مرضی حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف نیز خواهد بود تمام همت خود را به کار بگیرند.

دعای خیر حضرت بقیت الله الاعظم ارواحنا لتراب مقدمه الفداء بدرقه راحتان  


ارسال شده در توسط هانی کشاورز