سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پایگاه دوم انرژی هسته‏ای

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله العزیز الحکیم: إنا نحن نزلنا الذکر و إنا له لحافظون

ملت عزیز ایران ـ امت بزرگ اسلام!

اهانت جنون‏آمیز و نفرت‏انگیز و مُشمئزکننده به قرآن مجید در کشور آمریکا که در سایه ی امنیت پلیسی آن کشور اتفاق افتاد حادثه‏ی تلخ و بزرگی است که نمیتوان آن را تنها در حدّ یک حرکت ابلهانه از سوی چند عنصر بی‏ارزش و مزدور به حساب آورد. این یک اقدام محاسبه‏شده از سوی مراکزی است که از سال‏ها پیش به این طرف، سیاست اسلام‏هراسی و اسلام‏ستیزی را در دستور کار خود قرار داده و با صدها شیوه و هزاران ابزار تبلیغاتی و عملیاتی، به مبارزه با اسلام و قرآن پرداخته اند. این حلقه‏ی دیگری از زنجیره‏ی ننگینی است که با خیانت سلمان رشدی مرتد آغاز شد و با حرکت کاریکاتوریست خبیث دانمارکی و ده‏ها فیلم ضد اسلام ساخته شده در هالیوود ادامه یافت و اکنون به این نمایش نفرت‏انگیز رسیده است. پشت صحنه‏ی این حرکات شرارت‏بار چیست و کیست؟...

برادران و خواهران مسلمان در ایران و سراسر جهان!

لازم می‏دانم این چند نکته را به همه متذکر گردم:

اولاً: این حادثه و حوادث پیش از آن به روشنی نشان می‏دهد که آنچه امروز آماج حمله‏ی نظام استکبار جهانی است، اصل اسلام عزیز و قرآن مجید است؛ صراحتِ مستکبران در دشمنی با جمهوری اسلامی ناشی از صراحت ایران اسلامی در مقابله با استکبار است و تظاهر آنان به دشمن نبودن با اسلام و دیگر مسلمانان، دروغی بزرگ و فریبی شیطانی است. آنان با اسلام و هر آنکس که بدان پایبند است و هر آنچه نشانه‏ی مسلمانی است دشمن‏اند.

ثانیاً: این سلسله‏ی کینه‏توزی‏ها با اسلام و مسلمین، ناشی از آن است که از چند دهه پیش تاکنون نور اسلام از همیشه تابنده‏تر و نفوذ آن در دل‏ها در جهان اسلام و حتی در غرب از همیشه بیشتر شده است. ناشی از آن است که اُمت اسلام از همیشه بیدارتر شده و ملت‏های مسلمان اراده کرده‏اند زنجیرهای دو قرن استعمار و تجاوز مستکبران را پاره کنند. حادثه‏ی اهانت به قرآن و پیامبر عظیم‏الشأن ـ صلی الله علیه و آله ـ با همه‏ی تلخی، در دل خود حامل بشارتی بزرگ است. خورشید پر فروغ قرآن روزبروز بلندتر و درخشنده‏تر خواهد شد.

ثالثاً: همه باید بدانیم که حادثه ی اخیر ربطی به کلیسا و مسیحیت ندارد و حرکات عروسکی چند کشیش ابله و مزدور را نباید به پای مسیحیان و مردان دینی آنان نوشت. ما مسلمانان هرگز به عمل مشابهی در مورد مقدسات ادیان دیگر دست نخواهیم زد. نزاع میان مسلمان و مسیحی در سطح عمومی، خواسته‏ی دشمنان و طراحان این نمایش دیوانه‏وار است و درس قرآن به ما، در نقطه‏ی مقابل آن قرار دارد.

و رابعاً: طرف مطالبه‏ی همه‏ی مسلمانان، امروز دولت آمریکا و سیاستمدارن آنند. آنها اگر در ادعای دخالت نداشتن خود صادقند باید عوامل اصلی این جنایت بزرگ و بازیگران میدانی آن را که دل یک و نیم میلیارد مسلمان را به درد آورده‏اند، به گونه‏ای شایسته به مجازات برسانند.

و السلام علی عباد الله الصالحین

سیّد علی خامنه‏ای

22/شهریور/1389


ارسال شده در توسط هانی کشاورز